Mõni aeg tagasi kirjutasin sel teemal oma instagrami kontol (gretemannikus_mentor) ja see postitus oli ülipopulaarne. Nii palju salvestamisi polegi ükski minu postitus varem saanud!
Jagan seda teemat veidi enam siin grupis ka!
Kas sa oled kunagi mõelnud, mis on see, mis eristab sind kõigist teistest? Mis on sinu erilisus, unikaalsus?
Jaa, ma tean! Need sõnad on juba nii ära leierdatud, kuid leian, et päris sisuni jõutakse ikka vähe!
Kui arendad teadlikult oma persoonibrändi, siis sinu brändi DNA – ehk sinu väärtused, taust ja unikaalsed kogemused – on see, mis teeb sinu ja sinu loo kordumatuks ja eriliseks. Just need elemendid on sinu brändi tuum, mida keegi teine kopeerida ei saa!
Kuidas siis ikkagi oma brändi DNA-d tuvastada ja teadlikult arendada?
- Määratle oma põhiväärtused
Mis on sulle sügavalt oluline? Olgu selleks autentsus, loovus, pere või vabadus – need väärtused peaksid läbima kõike, mida teed. Kui oled oma väärtuste suhtes kindel, saavad sinu jälgijad ja kliendid sinuga kergemini samastuda. - Too esile oma taust ja teekond
Sinu kogemused (nii tööalased kui ka isiklikud) on just need, mis annavad sinu brändile sügavuse. Mis on need hetked, mis sind kõige rohkem mõjutasid? Näita, kuidas need on sind kujundanud ja kuidas need on osa sinu tänastest tegemistest. - Loo emotsionaalne ühendus
Kui räägid oma lugu ja näitad, kes sa oled, siis lood ühendusi ja sul tekib side/ühendus teise inimesega. Inimesed ei mäleta vaid fakte – nad mäletavad, kuidas sa neid tundma panid. - Ole oma tugevustega sõber
Mis on see, milles oled loomult andekas/talendikas? Mis tuleb sul hästi välja? Mida teed kergusega? Kas oled suurepärane suhtleja, inspireerija või detailide meister? Lase oma tugevustel särada ja integreeri need oma brändi kõikidesse osadesse. - Järjepidevus on võtmetähtsusega
Kui oled oma persoonibrändi DNA tuvastanud, lase sellel esile tulla oma visuaalides, sõnumites ja tegevustes. See on see, mis tekitab sinu jälgijates usalduse ja tugevdab sinu kuvandit.
Miks on brändi DNA oluline?
Sest see kannab sinu autentsust, unikaalsust, erilisust, mis tõmbavad ligi õigeid inimesi – need, kes jagavad sinu väärtusi ja usuvad sinu missiooni. Kui sinu bränd on tugevalt seotud sinu tõelise olemusega, siis mitte ainult ei paista sa välja, vaid lood ka midagi, mis kestab.
Kas oled enda persoonibrändi DNA juba tuvastanud?



