Nähtavus toob esile mitmeid piiravaid uskumusi ja hirme. Me oleme meistrid iseendale välja mõtlema takistusi, mis tegelikult ei eksisteeri. Üks neist on see, et kui soovime olla oma auditooriumile nähtavamad, siis oleme pealetükkivad.
No, eks me võime muutuda pealetükkivaks, kuid see ei pea abosluutselt nii olema. Peamiselt avaldub see pealetükkivus müügis või oma toodetest ja teenustest rääkimisel. Eks me oleme kõik kogenud ebameeldivad olukordi, mida ise ei taha kuidagi korrata.
See, et sa ei taha inimestele „peale suruda“, “pähe määrida” jne, näitab, et sa päriselt hoolid! Hoolid, et su tegemised looks väärtust muutust või muud head sinu kliendile. Sa soovid, et su klient tunneks rõõmu sinu loodavast.
Kas märkasid? Siin on hästi suur fookuse vahe!
Kui fookus on oma kasul, siis võibki minna asi pealetükkivaks.
Kui aga fookus on kliendi kasul, siis sa ka kommunikeerid seda vastavalt sellele ja arvestad oma kliendi eripärade ja soovidega. Niisamati ka taluvuspiiriga! 🙂
Ma näen nii tihti, kuidas naistel on väga suuri muutusi loovad tooted ja teenused, kuid nad ei julge nendest rääkida, sest äkki keegi tunneb, et nad suruvad oma tooteid, teenuseid peale.
Aga samal ajal – kui keegi ei tea, et sa olemas oled, siis kuidas nad saaksid sinult osta ja seeläbi oma elu paremini elada või kogeda?
Sa pead julgelt rääkima, millega tegeled ja millist väärtust lood. Oluline on lihtsa hoida tasakaalu. Nähtavus ei tähenda pidevat „osta-osta-osta“ jutlust.
Tegelik nähtavus tähendab usalduse loomist. Ja usaldust saab luua just sellega, et sa jagad päriselt:
✨ Miks sa teed seda, mida sa teed?
✨ Kellele sinu tegemised, tooted, teenused päriselt mõeldud on?
✨ Mis muutus inimesi ootab, kui nad sinuga koostööd teevad?
See pole ju pealetükkiv – see on teadvustamine.
Sa annad sellega õigetele inimestele võimaluse ära tunda, et sina oled nende jaoks õige inimene!
Läbi oma mõtete ja tegemiste jagamise lood sa usaldust ja annad võimaluse teistel sind tundma õppida. Sa ei ole kõigi jaoks ja kõik ei ole sinu jaoks, eks! Anna jagamisega võimalus teha selgeks, kes on sinu inimesed. Ja see on kõige loomulikum viis, kuidas su äri kasvab.
Nähtavus ei pea olema vali. Aga see peab olema järjepidev ja ehe.



